poniedziałek, 6 czerwca 2016

Początek!

Niestety nie jestem i nigdy nie byłam profesjonalną blogerką, i kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. Myślę, jednak, że na sam początek powinnam się przedstawić:

Mam na imię Beata i jestem wielką fanką polskiej kultury ludowej (chociaż, nie tylko polskiej!)

Chciałabym żeby właśnie o polskim folklorze był ten blog. Jest to bardzo obszerna dziedzina, ale najbardziej interesują mnie jednak polskie tańce regionalne oraz wszystko co jest z nimi związane.
Przyczyną tego rodzaju pasji, jest moja 10-letnia, taneczna kariera w zespole ludowym. Miłość do tańca zaszczepił mi mój tata, który sam był kiedyś tancerzem w tym samym zespole Ta miłość została ze mną przez lata, a sam taniec w zespole pozwolił mi  poznać polską kulturę od podszewki. Dzięki zespołowi poznałam wspaniałych ludzi oraz zwiedziłam wiele miejsc w Polsce i za granicą, co było związane z  wyjazdami na międzynarodowe festiwale kultury ludowej.

Nie będę przedłużać już tego wpisu, miał być on tylko wstępem do tematyki bloga, więcej dowiecie się już w następnych postach !

Pozdrawiam ciepło !
Beata

PS. A na koniec, w nagrodę za wytrwałość w czytaniu, moje pierwsze zdjęcie w stroju ludowym ! :D
(strój rzeszowski)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz